فلنج فیسرپنوماتیک(بادی)

Pneumatic Driven Flange Facer AFF220

فلنج فیسر پنوماتیک AFF220

فلنج فیسر پنوماتیک (نیوماتیک) AFF220

دستگاه فلنج فیسر AFF220 با درایو پنوماتیک ، قادر به اصلاح فلنج های Raised Face می باشد.

این دستگاه براساس استاندارد ASME B16.5  قادر به فیس زدن بر روی فلنج های RF می باشد.

دستگاه فلنج فیسر AFF220  یک تکنیک کلی مقرون ‌به‌صرفه است که به شما امکان می‌دهد فلنج لوله، فلنج شیر و فلنج پمپ را به راحتی تعمیر و اصلاح کرده و فیس فلنج را برای بستن و آببندی آماده کنید. این روش که به نوبه خود به کارآمد، ایمن و بسیار ساده است، سازگارتر با محیط زیست؛ به کار و کارخانه شما کمک می کند.

فلنج فیسر فوق قابلیت تعمیر و اصلاح فلنج های رینگ جوینت یا RTJ را نیز دارد.

 

دستگاه فلنج فیسر بادی AFF220 قادر به انجام فیسینگ و اصلاح انواع فلنج با جنس های فولادی ، استینلس استیل، برنجی، چدنی و . . . می باشد.


دقت دستگاه فلنج فیسر پنوماتیک AFF220 همراه با سهولت کاربری استفاده از آن و وزن سبک و قابلیت حمل بودن آن در محدوده قرارگیری فلنج آسیب دیده؛ قابلیت این دستگاه را بسیار بالا برده است. 

از فلنج فیسر پنوماتیک AFF220  می توان در فلنج های با موقعیت افقی، عمودی یا بالای سر استفاده کرد.

 از دستگاه فلنج فیسر پنوماتیک مدل AFF220  در صنایع نفت، صنایع گاز و پتروشیمی – صنایع فولاد، صنایع شیمیایی و دریایی و کشتی سازی و تعمیرات استفاده می گردد.

 انواع کاربرد فلنج فیسر AFF220 :

–       فلنج های خطوط لوله

–       فلنج شیرآلات صنعتی و فلنج Bonnet

–       فلنج سیلندرها و کپسول ه

ا-       فلنج های هوزینگ پمپ ها

–       فلنج های مبدل های حرارتی

–       صفحات فلنج در سیستمهای لوله کشی

–       آماده سازی سطوح قبل از جوشکاری

–       سطح صفحه نصب بلبرینگ

–       فلنج پایه جرثقیل  آدور ابزار به عنوان شرکت پیشرو در زمینه عرضه تجهیزات تعمیراتی و تست خطوط لوله در ایران، از سال 1395 مبادرت به واردات و فروش و ارائه آموزش و راه اندازی انواع دستگاه فلنج فیسر نموده است.فلنج فیسرهای لن ماتک LenMatec  بلژیک و فلنج فیسر های Portable Tools تایوان، توسط آدور ابزار ارائه می شوند.  در راستای تعمیرات و تست خطوط لوله و شیرآلات صنعتی و پالایشگاهی، گازی و پتروشیمی.

مجموعه آدور ابزار انواع تست پمپ فشار قوی جهت تست هیدرواستاتیک انواع لوله، فلنج، شیرآلات. و . . .  انواع دستگاه برش گسکت یا گسکت بر ، جهت برش انواع گسکت فلزی و غیر فلزی از برند ALLPAX آمریکا.

ابزار فلنج باز کن هیدرولیکی FSH-14 از برند انرپک ENERPAC آمریکا، فلنج فیسر های دستی با قابلیت اصلاح فلنج ها از سایز 1 الی 10 اینچ و در مدل دیگر از 2 الی 22 اینچ را موجود و آماده ارائه و فروش دارد.  سایر تجهیزات قابل ارائه توسط آدور ابزار عبارت اند از :دستگاه لپینگ ماشین – روغن لپینگ خمیر لپینگ مایع الماسه و خمیر الماسهانواع بوستر گاز جهت تست قطعات با گاز و یا شارژ سیلندرها و کپسول ها مانند بوستر گاز ازت – بوستر گاز اکسیژن، آرگون ، بوستر گاز هلیوم و . . .

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت کاتالوگ و قیمت در خصوص دستگاه فلنج فیسر AFF220 با مجموعه آدور ابزار تماس حاصل فرمایید. تلفن مستقیم کارشناس :

66815110 – 021

همراه مستقیم کارشناس : 09106820092

تلفن های دفتر : 66815004 – 021   و  66815006 – 021 

دانلود فایل کاتالوگ